Speedway Fakta slaví pět let

Autor článku:

logo.pngDnes je tomu už pět let, co jsme spustili tento magazín o ploché dráze Speedway Fakta. Vše vzniklo vlastně jen z nápadu, ukládat si někde na webu získané výsledky a poznatky ze závodů. Děkuji všem mým  spolupracovníkům naši pětileté historie za skvěle odvedou práci na tvorbě Speedway Fakta.

Postupem času přibývali další a další kolegové, ať už to byl Pavol Pučko, který nás obohacoval svými fotografiemi v raném začátku, nebo třeba Wojta Zavřel, který také byl jedním z prvních spolupracovníků opět jako fotograf. Wojta spolupracuje se Speedway Fakty i dnes a jeho fotoreportáže jsou nedílnou součástí magazínu. Asi po dvouletém působení na serveru Estránky, přešlel projekt na doménu www.speedwayfakta.cz. O bezpečný a plynulý chod našeho magazínu se stará Jarda Líbal, za což mu moc děkuji. Jak plynuly roky, na chodu magazínu se podílelo čím dál více lidí. Vzpomeňme například Martina Hyvnara, Romana Iščuka, Janu Račákovou a další.

Spolupráce byla prohloubena také na poli jezdeckém. Ve své době se Speedway Fakta podílela také na chodu stránek některých českých jezdců. Uveďme například stránky Filipa Šitery, Adriana Rymla, kopřivnického klubu, plzeňského klubu, dodnes někteří naši redaktoři pracuji na chodu některých stránek, ať už je to web Hynka Štichauera, Matěje Kůse či Richarda Wolffa. Nesmím zapomenout také na pomoc od firma HT Kovo. Svými články přispívá do našeho magazínu také Mirek Kövešlygety, nebo svou jedinečnou abecedou ploché dráhy také Vladimír „Komprž“ Kovář.V současné době působíme na tvorbě stránek Speedway Fakta já, Tomáš Wanke, Jarda Líbal, Martin Klindera, Mirek Kövešlygety, Láďa Kovář, Wojta Zavřel, Patr Makušev (který dodává našim stránka kvalitní fotografie téměř z celého seriálu Grand Prix, ale i další národních či mezinárodních podniků), Roman Ďatko, Petr Wolf a další třeba i občasní  přispěvatelé.

Nesmím zapomenout také na Karla Horňáka, který trpělivě opravuje naše pravopisné chyby. Všem výše vzpomenutým, ale i nevzpomenutým bych touto cestou hrozně rád poděkoval a jsem vděčný za to, že se během pěti let přidali a spopracují na našem magazínu o ploché dráze.

V neposlední řadě bych ovšem rád poděkoval i vám, čtenářům našich stránek, jelikož bez vás by to nemělo ani význam dělat, jelikož by nebylo pro koho. Nakonec bych chtěl poděkovat také mé milované manželce, která musí někdy hodně trpět mé hodiny strávené u počítače či někde daleko na závodech.

Děkuji. Všem moc děkuji.

3 comments

  1. Moc tomu nerozumím, co se v té Kopřivnici děje. Je to zahaleno rouškou tajemství a docela mě to štve. Stadion se nebourá a ani nepřestavuje, tak proč není alespoń jeden závod ročně, třeba přebor, který nikdo nechtěl pořádat ? Klub se vymlouvá na město a město na klub. Ale je to alibismus a ten jak je známo žádné zvraty v situaci nikdy nepřinesl.
    Vždy se dá něco dělat, jako dobrý příklad uvádím Chabařovice, kde jezdí na malé dráze 125. Tak třeba začít malou dráhou a když ty kluci dorostou pštistovkám , tak mohou jezdit v Březolupech, to neni až tak daleko a cosi by se pro plochou dráhu na Moravě udělalo. Snad v Kpřivnici jsou ještě ty zkušenosti, za chvíli už nebudou ani ty a to už bude opravdu konec.ě+ V Chabařovicích malou dráhu postavili za pár měsíců.
    Občas když jedu do Čech tak to s nějakou plochou dráhou skloubím, ale je to daleko, několik stovek km. Když bydlíš v Čechách, tak je všude na tu plochou dráhu kousek. Třeba z Ústí n.L. kde jsem kdysi bydlel a mám tam příbuzenstvo, je to 60 km do Mšena a tam je úžasná atmosféra, 100 km do Prahy a do Mariánek je to taky docela kousek.
    Kdyby třeba někde u Ostravy vznikla nějaká dráha. Vždyť je tam hustá aglomerace jak potenciálních závodníků, tak diváků. Já bych to viděl někde u letiště v Mošnově, tam by ten hluk z motorek snad nikomu nevadil, když tam mohou být dny NATO a přistávat letadla a je to blízko 300 tisícového města.
    V každém případě děkuji za odpověď. Jsem povahou patriot a musí fandit svému klubu, jinak mě to zas tak nebaví se jen tak koukat.

Zanechte komentář: