Tým DaK Moto Liebezeit Divišov – Plzeň na dráze ve Mšeně vyhrál úvodní tři jízdy maximálním možným rozdílem a rázně škrtl všechny možné scénaře připravované domácími. Ti zariskovali a vyzbrojili žolíkem Grega Hancocka hned v jeho prvním představení na dráze. Jenže velezkušený Američan byl krátký na po celý večer suveréně jedoucího Mateje Žagara. Ten spolu se Zdeňkem Simotou a Janem Holubem udával ráz celého střetnutí i nadále, až se skoŕe zastavilo na hodnotách 38 a 54, což si Grepl doopravdy za rámeček nedá podobně jako dvě vyloučení za nedodržení limitu dvou minut.
Grepl Mšeno – 38
1 Michal Klein 3 (1,1,1)
2 Jan Jaroš 4 (F,M,2,2,R)
3 Stanislav Pouznar 1+1 (1*)
4 Mads Korneliussen 13+3 (1*,2,1*,3,1*,3,2)
5 Filip Šitera 2 (1,1,0)
6 Patrik Nagy 2 (0,0,2,0,M)
7 Greg Hancock 13+2 (4!,2,2*,1,3,1*)
DaK Moto Liebezeit Divišov-Plzeň – 54
8 Michaela Krupičková 0 (0)
9 Kjastas Puodžuks 10+1 (2*,3,0,3,R,2)
10 Daniel Hádek 6+1 (2*,3,1)
11 Michael Hádek 0 (0,0)
12 Zdeněk Simota 10+2 (2*,1,3,0,3,1*)
13 Matej Žagar 17 (3,3,3,3,2,3)
14 Jan Holub 11+2 (3,3,2*,1,2*,0)
Jízda po jízdě:
1. Holub, D. Hádek, Klein, Nagy 1:5
2. Žagar, Simota, Šitera, Nagy 1:5 (2:10)
3. Holub, Puodžuks, Klein, Jaroš (F3) 1:5 (3:15)
4. Žagar, Hancock (!), Korneliussen, M. Hádek 5:3 (8:18)
5. Puodžuks, Korneliussen, Simota, Jaroš (M) 2:4 (10:22)
6. D. Hádek, Nagy, Pouznar, Krupičková 3:3 (13:25)
7. Žagar, Hancock, Korneliussen, Puodžuks 3:3 (16:28)
8. Simota, Holub, Šitera, Nagy 1:5 (17:33)
9. Korneliussen, Hancock, Holub, M. Hádek 5:1 (22:34)
10. Puodžuks, Jaroš, D. Hádek, Nagy (M) 2:4 (24:38)
11. Žagar, Jaroš, Korneliussen, Simota 3:3 (27:41)
12. Korneliussen, Žagar, Hancock, Puodžuks 4:2 (31:43)
13. Simota, Holub, Klein, Jaroš 1:5 (32:48)
14. Hancock, Puodžuks, Simota, Šitera 3:3 (35:51)
15. Žagar, Korneliussen, Hancock, Holub 3:3 (38:54)
nevím jak ostatní,ale mě už česká plochá dráha přestává táhnout na stadiony – neustálé přepisování rozpisu již od první jízdy,zrušená juniorská jízda,vlastně junior ani být nemusí,když za něj může nastoupit kdokoliv,upředňostňování zahraničních jezdců(byť s českou licencí)před českými juniory,už vůbec nerozumím tomu,že jezdec nestihne přijet na start po úpravě dráhy.
Zaplaťbánbůh za ty zahraniční jezdce. Kdo by tu extraligu jinak jezdil?
Koukat např. 4x na Pouznara jak krouží o půl kola zpátky si klidně nechám ujít. To s těma nestihnutejma nástupama jsem taky nějak nechápal – kdoví jestli jim při všech těch změnách někdo včas řek že pojedou..
Musim souhlasit s Martinem, ze to jsou prave zahranicni jezdci, kteri delaji u nas extraligu…
Nejlepší by byl starý systém 4 družstev na 20 jízd i se zahraničními jezdci.. Třeba se toho retra někdy dočkám..
Samozřejmě. Já jsem pro čtyřutkání od samého počátku. Dvojutkání jsou naprosto nevyhovující pro ČR. Jinak je mi trochu líto fanoušků Mšena, kteří byli namlsáni mistrovskými tituly a dlouhodobě výbornou výkonností svých jezdců, a teď museli přetrpět domácí debakl. Letos je to smůla, shoda nepříznivých okolností a navíc se nedaří a nedaří. Ještě štěstí, že se už nesestupuje.
Pokud bude extraliga – starý systém 4 družstev na 20 jízd i se zahraničními jezdci (2 v každém týmu), pak kvalita ligy se zlepší o 100%.