PSK Olymp Praha – AMK ZP Pardubice 43:47

Autor článku:

marketa.jpgpardubice.gifPřed malou chvílí skončilo další utkání české extraligy. Domácí Olymp hostil tentokrát Zlatou přilbu Pardubice, ovšem ani na tento tým nenašli Pražané recept. Utkání nakonec rozhodla až poslední jízda. Závod skončil 43:47 pro Pardubice. Pořadí se sice neustále měnilo a před poslední patnáctou jízdou bylo skóre 42:42. Rozhodnutí tedy přinesla závěrečná jízda. Tu na svou stranu získali jednoznačně jezdci Pardubic Aleš Dryml a Matej Ferjan. Matěj Kůs a Zdeněk Simota na ně – bohužel pro Olymp – nestačili. Nejlepším jezdcem Olympu Praha se stal se ziskem dvanácti bodů Matěj Kůs. Za Pardubice se v nejlepším světle představil patnáctibodový Aleš Dryml.

Olymp Praha 43
1. Adrian Rymel (1,2,2,R,R) 5
2. Zdeněk Simota (0,2*,3,1,2,0) 8+1
3. Josef Franc (0,0,1,3,3,2) 9
4. Luboš Tomíček (3,0,1,2,R,1) 7
5. Pavel Pučko (2*) 2+1
6. Matěj Kůs (3,3,2*,1,2,1) 12+1
7. Richard Wolff   NS

ZP Pardubice 47
8. Aleš Dryml (3,3,0,3,3,3,3) 15
9. Adrian Gomólski (1,1,2,0,1,0) 5
10. Matej Ferjan (2*,2,3,1,2,2*) 12+2
11. Lukáš Dryml (1,1,2*,3,3,3) 13+1
12. Michal Dudek (1,0,0,0,1) 2
13. René Vidner (0) 0
14. Jaroslav Petrák    NS

Jízdy:
1. A. Dryml, Ferjan, Rymel, Franc 1:5 (1:5)
2. Kůs, Pučko, Dudek, Vidner 5:1 (6:6)
3. A. Dryml, Rymel, Gomólski, Simota 2:4 (8:10)
4. Tomíček, Ferjan, L. Dryml, Franc 3:3 (11:13)
5. Kůs, Simota, Gomólski, Dudek 5:1 (16:14)
6. Ferjan, Rymel, Franc, A. Dryml 3:3 (19:17)
7. Simota, Gomolski, L. Dryml, Tomíček 3:3 (22:20)
8. Franc, Kůs, Ferjan, Dudek 5:1 (27:21)
9. A. Dryml, L. Dryml, Tomíček, Rymel E 1:5 (28:26)
10. Franc, Ferjan, Simota, Gomólski 4:2 (32:28)
11. L. Dryml. Tomíček, Kůs, Dudek 3:3 (35:31)
12. A. Dryml, Kůs, Gomólski, Tomíček R 2:4 (37:35)
13. L. Dryml, Simota, Dudek, Rymel 2:4 (39:39)
14. L. Dryml, Franc, Tomíček, Gomólski 3:3 (42:42)
15. A. Dryml, Ferjan, Kůs, Simota 1:5 (43:47)

2 comments

  1. Nejsem zcela přesvědčen o tom, že by nový systém extraligy přinesl zlepšení pro jezdce i diváky.
    Nejprve je to snížení počtu jízd (15 oproti 25), na které se jde člověk podívat za stejnou cenu dopravy, vstupného a podobně (vidět je více traktory, než jezdce).
    Dále jsou to výdaje na cestování, pokud má fanoušek zájem vidět to nejlepší, co se u nás jezdí, tak vyrazí ne 8x, ale 23x.
    Dalším nedostatkem bych schledal to, že pro jezdce opravdu není o tolik více závodů, jak pan Moravec tvrdil v TV přenosu. Vezmu-li fakt, že 4 z 5 týmů loni odjeli 8 závodů, tak letos to není 33, jak tvrdil 15. 4. 2010, ale 23! Další věc je to, že navýšení závodů pro jednotlivý tým je nulové, pokud nepostoupí do semifinále. Pokud ano, tak mají o jeden až dva závody více. Kdo ale ty závody pojede? Někdo mladý, kdo potřebuje závody a zkušenosti, nebo někdo z GP, či užší světové špičky?!?
    Tím narážím na další vadu. Slibovalo se navýšení počtu jezdců. Ano, v sestavě je o jednoho jezdce více. Když se ale podívám do zápisů z odjetých závodů, tak se ptám, jak si zajezdili jednotliví jezdci? Například včera ve své podstatě 4 jezdci odjeli trénink a dva z nich jednu jízdu…toť vše. Určitě si dobře zazávodili.
    Myslím si, že by bylo lepší udělat méně závodů, kde se týmy předhánějí v nakupování posil a více závodů pro jezdce, kteří jinak stojí. Tímto způsobem tu brzy nebude 40-50 licencovaných jezdců, ale sotva 20… A přiznejme si, že plochá dráha s tak malou jezdeckou základnou může steží konkurovat fotbalu, hokeji, tenisu a jiným sportům, které se hřejou na výsluní mediálního zájmu…

  2. Tento systém je asi současný trend světové ploché dráhy a ČR se musí přizpůsobit. Čas ukáže přínosy či negativa. Patnáct jízd je pro diváka asi oravdu málo, chtělo by to nějaké vložené jízdy v podobě doprovodného programu. Časově je nový systém asi výhodný i pro televizní přenosy. I když já osobně z kvality těch 1/2 h reportáží co vysílá ČT4 nejsem zrovna odvázaný. Chtěl bych si ten závod v TV užít od A do Z, jako ve skutečnosti. Když můžou s trochou nadsázky vysílat i přebor v kuličkách, proč neovysílat celý závod ploché dráhy. Nejvíce mě mrzí zánik nižší plochodrážní ligy. Všiml jsem si že Liberec již nestaví žádné družstvo do soutěží, v Kopřivnici a v Chabařovicích se letos nejede. Co se týká šíře klubové a jezdecké základny, je letošek asi zase sešup směrem dolů. Ale to e asi světový trend, jezdců je ve svět pořád méně, klubů a stadionů rovněž (viz. Německo, Maďarsko). Za čas bude v celé evropě cca 200 plochodrážníků a každý z nich bude jezdit za 4 kluby najednou.

Zanechte komentář: