Jurica Pavlic zvítězil v Prelogu

Autor článku:

Prelog (Chorvatsko) – V individuálním mistrovství Slovinska, Chorvatska a Rakouska si zatím po třech odjetých závodech nejlépe vede Matej Zagar, ackoliv v chorvatskem Prelogu se musel sklonit před uměním Juricy Pavlice. Ten totiž dokázal Mateje ve vzájemném souboji porazit. V Lublani se rozhodne o mistrech opět ve společném závodě. Tento závod byl take generálkou na úvodní podnik Grand Prix, který se bude zanedlouho konat ve slovinskem Kršku. Pro tuto GP dostane šanci domácí Matej Zagar, mezi náhradníky byli vybráni Šantej a Kolenko.

1. Jurica Pavlic (3,3,3,3,3) 15
2. Matej Žagar (3,3,2,3,3) 14
3. Aleksander Čonda (2,3,3,2,1) 11
4. Denis Štojs (2,3,3,1,2) 10
5. Manuel Hauzinger (1,2,1,3,3) 10
6. Izak Šantej (3,2,ex,2,2) 9
7. Nikola Pigac (3,1,0,3,ex) 7
8. Martin Voldrih (1,1,3,1,1) 7
9. Matija Duh (1,0,2,2,2) 7
10. Dino Kovačić (0,t,2,1,3) 6
11. Ivan Vargek (0,1,2,0,2) 5
12. Jernej Kolenko (2,2,f,-,-) 4
13. Maks Gregorič (2,f,f,2,0) 4
14. Manuel Novotny (1,2,f,0,1) 4
15. Aljosa Remih (0,1,1,0) 2
16. Heinrich Schatzer (0,1,ex,t,1) 2
17. Nikola Martinec (f,-,-,-,-) 0
18. Lukas Simon (ex) 0

6 comments

  1. Problém podle mě není v absenci nafukovaček, ale v tom, že motorky jsou dneska strašně převýkonované. Jak se to čapne, tak to má pekelné zrychlení. Ve formuli 1 za ty roky xkrát změnili (a brutálně) předpisy, aby závody zpomalili, na plošině ale minimálně. Závody jsou proto stále rychlejší a hlavně dražší – a to je základ krize plošiny.

  2. Komprž, jako vždy máš recht.-:)Mělo by se s tím něco dělat, protože jak správně říkáš, speedway se dostává do krize tím, že náklady se stávají neúnosnými. Když si jednoduše porovnáš náklady (investovaný čas, vložené finance, velké riziko zranění) oproti zisku, tak to není dobré.

  3. Radši bych se mýlil :-) ale když vidím částky za naladění motoru, u kterého ani nevím, jestli bude fungovat, tak mi tuhne čelist. Světový ladič si řekne o hroudu zlata a třeba se to rozletí na stojánku nebo to ztratí výkon ve druhé jízdě. A reklamace neexistuje. Škoda, že to leze i do stopětadvacítek. Nejhezčí byl první ročník, kdy měli všichni stejné motorky.

    Teď je otázka jak z toho: zablokovat otáčky? jít na benzín? dvouventily? další omezení hluku?

Zanechte komentář: