Důležité body brali domácí, Slaný – Plzeň 58:34

Autor článku:

ceska-republika.pngslany.gifplzenl.jpgZ dnešního souboje týmů z chvostu ligové tabulky mezi AK Slaný a PK Plzeň vyšli vítězně závodníci domácího družstva. Celek Slaného nastoupil po dlouhé době znovu s Martinem Vaculíkem v sestavě a ten se svými sedmnácti body velkou měrou podílel na jednoznačném vítězství Středočechů 58:34. Naopak svůj den neměli hostující Michael Hádek, a Martin Gavenda, kteří si bohužel pro PK Plzeň nepřipsali bod ani jeden. Výsledek závodu posunul AK Slaný na průběžné čtvrté místo extraligové tabulky právě před dnešního soupeře PK Plzeň.

Výsledky:

AK Slaný 58 bodů
1. Tomasz Chrzanowski (3,3,3,0,3,2*) 14+1
2. Martin Málek (1,2,1,2*,M,1) 7+1
3. Michał Szczepaniak (2*,2*,1,3,3,3) 14+2
4. Martin Vaculík (3,3,2,3,3,3) 17
5. Roman Čejka (2,1*,2*,0,0) 5+2
6. Michal Dudek (1*) 1+1

PK Plzeň 34 body
8. Jacek Rempała (1,2,2,3,1,2,R) 11
9. Martin Gavenda (0,0,0,0) 0
10. Michael Hádek (0,0,0,0,0) 0
11. Piotr Dym (1,2,1,2,1*,2,2) 11+1
12. Jan Holub (3,6!,1,1*,M,1) 12+1
13. Jiří Brummer (0)

Jízdy:
1. Chrzanowski, Szczepaniak, Rempała, Hádek (5:1)
2. Holub, Čejka, Dudek, Brummer 3:3 (8:4)
3. Chrzanowski, Rempała, Málek, Gavenda 4:2 (12:6)
4. Vaculík, Szczepaniak, Dym, Hádek 5:1 (17:7)
5. Holub (6!), Málek, Čejka, Gavenda 3:6 (20:13)
6. Chrzanowski, Rempała, Szczepaniak, Hádek 4:2 (24:15)
7. Vaculík, Dym, Málek, Gavenda 4:2 (28:17)
8. Szczepaniak, Čejka, Holub, Hádek 5:1 (33:18)
9. Rempała, Vaculík, Dym, Chrzanowski 2:4 (35:22)
10. Szczepaniak, Málek, Rempała, Hádek 5:1 (40:23)
11. Vaculík, Dym, Holub, Čejka 3:3 (43:26)
12. Vaculík, Rempała, Dym, Čejka 3:3 (46:29)
13. Chrzanowski, Dym, Málek (M), Holub (M) 3:2 (49:31)
14. Szczepaniak, Dym, Málek, Gavenda 4:2 (53:33)
15. Vaculík, Chrzanowski, Holub, Rempała (R) 5:1 (58:34)

2 comments

  1. Martin Vaculík by měl dostat divokou kartu do GP.

    Znovu 4 jezdci jsou v závodě jen do počtu. Přihlouplý systém nutí manažery aby stavěli jezdce kteří nemají výkonnost a musí to obkroužit. Vždyť to je stejný nesmysl, fako kdyby formule 1 závodily proti Trabantům. Kdy už se konečně mocipáni zamyslí a zruší tento nechutný patnáctijízdový paskvil?

  2. Nejsem žádný velký znalec ploché dráhy, ale nesdílím s Vámi Váš pesimismus Fando. Nový systém je dorý a teď záleží na klubech, jestli dobrý systém časem naplní dobrými jezdci, který musí rovněž částečně odchovat a to chce čas a peníze, širokou jezdeckou a funkcionářskou základnu. Peníze jim dát nemůžem, snad jen v podobě vstupného a svou hojnou návštěvností můžeme přitáhnout zájem sponzorů, ale jako fandové bychom jim měli popřát nějaký čas a né jenom negativně kritizovat. Nový systém kluby jezdící extraligu nutí vychovávat jezdce víc než starý systém, to je můj, možná špatný názor. Otázkou je, jestli současné finanční podmínky to klubům umožňují. Pořád se mě zdá, že tento velice atraktívní sport je stranou sdělovacích medií a proto i stranou zájmu širší sportovní veřejnosti. Je to chyba medií anebo funcionářů tohoto sportu ?
    Co si budem nalhávat, je to profesionální sport a profesionální sport je svým způspbem byznys. Naše špičková plochá dráha čeká na lidi, kteří z toho udělají trochu show a byznys. A znovu jako už mnohokrát píši,kvalitní plochá dráha se nemůže jezdit jen v okolí Prahy ( Slaný, Mšeno, Pardubice, Plzeň), musí se najít recept, jak ji dovést i k divákům v ostatních částech republiky a do televize. Mě může urvat, když dávají v TV pravidelně skandinávskou ligu a z naši ligy vidím jen pár závodů na úrovni reportáže.

Zanechte komentář: