Pardubická cizinecká hádanka

Autor článku:

ceska-republika.pngzlata-prilba-pardubice.gifZlatá přilba Pardubice má před ve středečním extraligovém závodě proti týmu DaK Moto Liebezeit Divišov-Plzeň prosté, ale náročné zadání – neprohrát. Remíza a bonusový bod jsou dostačujícím ziskem, který by posunul Východočechy za pražským Olympem do extraligového finále. Jenže vše komplikují trable se sestavou, která má sice jen jeden otazník, ale zato pořádně velký.

Juniorská trojice, bratři Drymlové a Tomáš Suchánek, to všechno je dané, chybí rozřešit jen, kdo bude ve středu pardubickým cizincem. Tato osoba bude mít nesmírně důležitý úkol – ubránit superrychlého Mateje Žagara a ještě jednoho z dvojice Patryk Dudek a Martin Vaculík, kteří budou hlavní ofenzivní silou rozjeté mašiny celku DaK Moto.

Kvůli netypickému zařazení čtvrtfinále švédské Elitserien na středu jsou mimo úvahu dvě nejpravděpodobnější jména. Letos v naší extralize skvěle jedoucí Rune Holta pojede za Indianernu Kumla proti Hammarby Stockholm, kde se do žlutozeleného oblékne i Magnus Zetterström, který památně dotáhl Zlatou přilbu do extraligového finále v loňském roce.

Určitě nepřijede Ben Barker, jenž sice baví diváky bojovnou jízdou plnou útoku, ale není bodovou jistotou, na kterou by se manažer mohl spolehnout. Jistotu Barkerově absenci dává harmonogram britské Elite League, v rámci níž se opora Birminghamu představí v Norfolk Areně, kde hostí své soupeře King’s Lynn Stars.

Ačkoli by pravděpodobně nebyli kandidáty na vestu číslo sedm, pro úplnost dodejme i jména Lewise Bridgera a Denise Gizatulina, kteří nepřijedou ze stejného důvodu jako Barker, oba pojedou v repríze loňského finále za Eastbourne na dráze v Poolu.

Zlomená noha ukončila sezónu Kennetha Bjerreho, jeho mladší bratr Lasse není pro klíčový extraligový duel kvalitní variantou, stejně jako protřelý Polák Stanislaw Burza. Zbývají tak vlastně jen Peter Ljung a Tai Woffinden. Oba ale také jedou čtvrtfinále švédské nejvyšší soutěže, sice jen v úterý, ale i tak by se jednalo o řádně dlouhý výlet. Dle internetových vyhledávačů by jeden ze závodníků měl po skončení závodu před sebou necelých sedmnáct hodin dlouhou jízdu z Vasterviku do Svtkova. Pardubickým ovšem mírně hraje do karet, že Vastervik je jednou z těch bližších švédských drah. Objeví se povolávací rozkaz od Evžena Erbana a Lubomíra Vozára v emailové schránce kapitána Vasterviku Ljunga, nebo Woffindena, pravidelně střídajícího motory JRM a GM?

Zanechte komentář: